Confirmarea locurilor in prima etapa se face in perioada 14 - 15 septembrie 2017 (orar 9-15):

Confirmarea rămânerii în concurs presupune:

ATENȚIE! Taxa de 500 lei se poate achita astfel:

  1. La comisiile de admitere;
  2. Prin ordin de plată, folosind datele de mai jos, iar dupa efectuarea plății sa ne trimiteți scanat ordinul de plată, pe mail, menționând numele și prenumele candidatului pentru care s-a efectuat plata, pe adresa admitere@utcluj.ro.

Beneficiar: Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca
Cod Fiscal: 4288306
Sediul: Str. Memorandumului Nr. 28
Județul: Cluj
Cont: RO35 TREZ 2162 0F33 0500 XXXX
Banca: Trezoreria Cluj

Așteptați primirea confirmării de primire a ordinului de plată.
Atenție dacă ați trimis ordinul de plată și NU primiți confirmarea până cel târziu în data de 15 septembrie 2017, ora 13:00,
vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul 0264-401328.

"Candidații în așteptare" sunt acei candidați pentru care nu s-a găsit un loc la nici una din opțiunile din lista de opțiuni,
pentru media pe care o au.
Acești candidați vor trece pe locurile la taxă sau buget eliberate în urma neconfirmării locurilor de către candidații admiși la buget sau taxă în etapa anterioară.
Candidații în așteptare care ajung la taxă sau la buget trebuie să-și confirme locul în etapa de confirmare corespunzătoare.

Tot de la locațiile unde se face confirmarea rămânerii în concurs se pot ridica dosarele de către cei care nu au fost admiși sau doresc să se retragă din concurs.

Comisia:

PDF-uri: